(Last Updated On: اسفند ۱۲, ۱۳۹۹)

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام خدمت شما کاربران عزیز .

همانطور که قبلا در پست قبلی به شما روش راه اندازی سرور cs go رو یاد دادیم .

آموزش کانفیگ سرور بازی CS GO

این بار میخواهیم یک سری چیز اضافه رو برای شما باز گو کنیم مانند میزبانی کردن نقشه های Workshop برای سرور .

خب شروع میکنیم .

نحوه میزبانی مپ های Workshop بر روی CS:GO Dedicated Server


خط فرمان به عنوان مثال:

با این کار سرور با “se + mirage collection” شروع می شود و نقشه شروع را روی de_dust2_se تنظیم می کنید.

srcds -game csgo -console -ip YOUR.PUBLIC.IP.ADDR.HERE +game_type 0 +game_mode 1 +host_workshop_collection 125499818 +workshop_start_map 125488374 -authkey YOURAUTHKEYHERE

دریافت کلید مجوز Web API


برای بارگیری نقشه از Workshop ، سرور شما نیاز به دسترسی به steam دارد. برای اجازه این کار به یک کلید مجوز نیاز دارید که می توانید در اینجا ایجاد کنید.

هنگامی که کلید خود را دارید ، سرور خود را با پارامتر خط فرمان “-authkey XXXXXXX” که در آن XXXXXXX کلید شما است ، اجرا کنید. همچنین می توانید کلید را به صورت یک خط در پرونده webapi_authkey.txt در فهرست csgo mod اضافه کنید.

کلید auth شما به حساب steam شما گره خورده است ، بنابراین آن را خصوصی نگه دارید!

میزبانی نقشه های Workshop


دو روش ممکن برای افزودن نقشه های میزبان Workshop به سرور وجود دارد.

  • افزودن فایلهای فایلی یا collectionids به پرونده های پیکربندی مربوطه.
  • استفاده از دستورات موتور برای میزبانی نقشه ها در حال پرواز. (راه ترجیحی)

استفاده از لیست های اشتراک

این پرونده ها به طور خودکار در هنگام راه اندازی بارگیری می شوند و هر بار که یکی از آنها ds_get_newest_subscribed_files را فراخوانی می کند که باعث بارگیری مجدد webapi_authkey.txt ، subscribed_collection_ids.txt و subscribed_file_ids.txt می شود و آخرین نسخه این پرونده های کارگاهی را بازیابی می کند.

این دو پرونده در فهرست csgo (دایرکتوری mod ، محل سکونت cfg ، مواد و غیره) یا در فهرست سکوی جستجو (آزمایش نشده) جستجو می شوند.

.
└── csgo
    ├── subscribed_collection_ids.txt
    └── subscribed_file_ids.txt

این پرونده ها حاوی یک خط در هر شناسه پرونده / مجموعه است ، به بخش بعدی در مورد نحوه بازیابی آنها مراجعه کنید.

نمونه ای برای subscribed_file_ids.txt:

۱۵۵۳۰۳۶۵۵
۱۲۲۵۲۱۸۷۵
۱۵۷۲۲۴۴۴۸

با استفاده از دستورات موتور

نکته : سرورها نیازی به اشتراک در نقشه های Workshop ندارد . در عوض ، آنها را مستقیماً با استفاده از comcommands host_workshop و host_workshop_collection بارگیری می کنند. اشتراک ها فقط مربوط به مشتری ها است.

دستور کنسول برای میزبانی نقشه کارگاه است

host_workshop_map <file id>

توجه داشته باشید که می توانید این را به صورت دستور خط srcds نیز اضافه کنید

+host_workshop_map <file id>

شناسه پرونده نقشه Workshop را می توانید در url صفحه کارگاه آن پیدا کنید.

محل مشخص شده با زنگ زر منظور ما است

این دستور آخرین نسخه نقشه را بارگیری می کند ، یک گروه نقشه با آن نقشه به عنوان یک ورودی ایجاد می کند و میزبان آن است.

همچنین می توانید مجموعه Workshop به همان روش میزبانی کنید. از دستور استفاده کنید .

host_workshop_collection <collectionid>

که در آن مجموعه شماره همان روشی است که در بالا یافت شده است اما در آدرس صفحه مجموعه است. سپس این دستور تمام نقشه های موجود در مجموعه را بارگیری کرده و از آنها یک گروه ایجاد کرده و سپس میزبان آن می شود.

بروز رسانی نقشه


هنگام تغییر سطح به نقشه Workshop ، سرور شما ابتدا نسخه جدیدتری را بررسی می کند و در صورت لزوم آن را بارگیری می کند. با بارگیری پیام ها و پیشرفت آن به مشتریان اطلاع داده می شود. می توانید این پیام ها و فرکانس آنها را با استفاده از این متغیرها کنترل کنید:

sv_broadcast_ugc_downloads <0|1>
sv_broadcast_ugc_download_progress_interval <seconds>

با اتصال مشتری ، آخرین نسخه از نقشه Workshop میزبان به عنوان بخشی از فرآیند اتصال بارگیری می شود.

CS:GO Official Maps and _SE Maps


نقشه های _SE دیگر با CS: GO توزیع نمی شوند. نقشه های رسمی cs go و _SE را می توان از موارد Workshop CS: GO Official اضافه کرد. نقشه هایی که “محتوای رسمی همراه با Counter-Strike: Global Offensive” هستند. جدیدترین نسخه هستند از نسخه های سازگاری باید خودداری کنید مگر اینکه بدانید چه کاری انجام می دهید.

(official content” maps vertigo, militia, dust, and aztec were broken when those maps were removed from the game, choose a compatibility version) a

CS: GO Official مجموعه ای ساخته است که می توانید از آن استفاده کنید. علاوه بر این شما می توانید از هرگونه ایجاد انجمن استفاده کنید.


http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=125499590

منابع

  • Dust II_se
  • Inferno_se
  • Nuke_se
  • Train_se
  • Mirage

برای استفاده از این مجموعه ، اضافه کنید

+host_workshop_collection 125499590

به خط فرمان خود بروید.

Troubleshooting


برای فعال کردن speuse پرانتز ، تنظیم کنید

sv_debug_ugc_downloads 1
developer 1

با استفاده از این مجموعه ، سرور شما نتیجه ای را که از steam به دست می آورد ، پخش می کند. هنگام کار ، خروجی مانند این را مشاهده خواهید کرد:

Fetched 1076 bytes via HTTP:
 response {
   result int( 1 = 0x1 )
   resultcount int( 1 = 0x1 )
   publishedfiledetails {
     ۰ {
       publishedfileid int( 123868347 = 0x76214BB )
       result int( 1 = 0x1 )
       creator 76561197975050072
       creator_app_id int( 745 = 0x2E9 )
       consumer_app_id int( 730 = 0x2DA )
       filename mymaps/de_aztec_proper.bsp
       file_size int( 26420720 = 0x19325F0 )
       file_url http://cloud-2.steampowered.com/ugc/XXX/XXXXXXX/
       hcontent_file 884098750744150125
       preview_url http://cloud-2.steampowered.com/ugc/XXX/XXXXXX/
       hcontent_preview 884098750744170633
       title De_Aztec_Proper
       description Aztec with adjusted visibility. A rebalanced underpass area,two new routes and many other changes   remove the map's CT bias.
       time_created int( 1359545920 = 0x51090640 )
       time_updated int( 1359545920 = 0x51090640 )
       visibility int( 0 = 0x0 )
       banned int( 0 = 0x0 )
       ban_reason
       subscriptions int( 3 = 0x3 )
       favorited int( 1 = 0x1 )
       lifetime_subscriptions int( 3 = 0x3 )
       lifetime_favorited int( 1 = 0x1 )
       views int( 13 = 0xD )
       tags {
         ۰ {
           tag Classic
         }
       }
     }
   }
 }

وقتی خطایی رخ می دهد ، ممکن است چیزی مانند موارد زیر را ببینید:

host_workshop_map 122439431
Fetched 140 bytes via HTTP:
  response {
    result int( 1 = 0x1 )
    resultcount int( 0 = 0x0 )
    publishedfiledetails {
      ۰ {
        publishedfileid int( 122439431 = 0x74C4707 )
        result int( 9 = 0x9 )
      }
    }
  }
Failed to parse file details KV for id 122439431. Result enum: 9
File id 122439431 not found. Probably removed from workshop

این یک خطای رایج است (result 9, file not found) که می تواند در صورت حذف پرونده از workshop یا تغییر مجوزها فقط به دوستان یا خصوصی تغییر کند. این خطا نیز در صورت بروز مشکل در کلید auth شما رخ خواهد داد.

یک خطای رایج دیگر ممکن است مانند این ظاهر میشود کند:

Fetched 1042 bytes via HTTP:
CDedicatedServerWorkshopManager: received file details for id 125499818: 'Collection Title'.
Skipping download for file id 125499818:'Collection Title' - version on disk is latest.
Setting mapgroup to '125613177'
CModelLoader::Map_IsValid:  No such map 'maps/workshop/125499818/1360205838_collection_branding.bsp'
changelevel failed: workshop/125499818/1360205838_collection_branding not found

این امر به دلیل گذراندن شناسه مجموعه به “host_workshop_map” به جای “host_workshop_collection” است. مطمئن شوید که فقط شناسه نقشه را به “host_workshop_map” منتقل می کنید و فقط شناسه های مجموعه را به “host_workshop_collection” منتقل می کنید.

دستورات “لیست اشتراک” و host_workshop را مخلوط نکنید. در صورت عیب یابی ، سعی کنید فایل های لیست اشتراک را حذف کنید.

خب خدمت شما این آموزش تقدیم شد قطعا دارای ایراداتی هست که بزودی رفع میشود و فیلم آموزش پیوست خواهد شد .

لینک منبع اصلی : https://developer.valvesoftware.com/wiki/CSGO_Workshop_For_Server_Operators

بازدیدها: 26


t-51

t-51

سلام کاربران عزیز . بنده مدیر این وب سایت هستم و نهایت تشکر را از شما دارم که به ما پیوسته اید و ما را دنبال میکنید . امید وارم بتونم بهترین ها را برای شما عزیزان فراهم کنم .

0 0 رای ها
رتبه بندی مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x